czwartek, 29 grudnia 2011

2. belieber

Sama nie pamiętam jak stało się to, że zaczęłam być Belieberką. Wczoraj zamiast czytania, postanowiłam pomyśleć jak to się wszystko zaczęło. Wiem, że to chyba przez Twitter'a, miałam go wtedy jeszcze kiedy byłam fanką Miley Cyrus. Założyłam go, żeby mieć kontakt z innymi jej fanami i zaczęłam pomału spotkać tam Belieberki. Pamiętam, że już wcześniej, nawet jak byłam fanką Miley, to w głębi gdzieś tam lubiłam Justina,  bo miałam nawet ' Baby ' na MP3 i muszę się przyznać, że lubiłam to słuchać, powiem wam teraz, co wydarzyło się 30 grudnia w zeszłym roku. Siedziałam jak zawsze na komputerze. Coś kazało włączyć mi Open.FM, włączyłam je i wybrałam stację 100 % Justin Bieber. Posłucham dwóch czy trzech piosenek i zaczęłam szukać jakiś informacji o nim. Pamiętam też, że wchodziłam na bloga o akcji sprowadzenia Justina do Polski organizowanej przez Honoratę Skarbek. Weszłam na niego i kliknęłam w linka i przeniosłam się na forum Polish Beliebers. Założyłam konto i zaczęłam z niego korzystać. Zaczęłam śledzić masę fanek Justina na Twitterze i chyba, dalej to w tym, że jestem Belieberką utwierdziło mnie obejrzenie Never Say Never z fankami Justina w kinie w Galerii Jurajskiej i to już chyba wszystko, z mojej historii jak stałam się Belieberką. Jutro mam rocznicę bycia Belieberką rok. Teraz tak jak Justin, walczę o swoje marzenia wraz z innymi fankami i jest nim, koncert w Polsce. Choć jestem nią niecały rok, już poznałam jedną Belieberkę z Twitter'a i jest nią M. jeśli to czytasz to pamiętaj, że musimy się spotkać w Realu i zrobić kolejną słit focię ;d. Teraz będę siedziała i jedząc Harbio, popijając je colą, będę myśleć co by tu wykombinować, jak się ubrać na sylwestra, bo milutko się okazało, że mamy gości.

+ założyłam formspringa abyście mogli mnie popytać : http://www.formspring.me/mademeolga
+ followujcie na Twitterze : @mademeolga 

6 komentarzy:

  1. bardzo fajnie ;d zajebiście wręcz ;d hahah @moniaeliza10

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie <3 może i rok to nie dużo, ale ważne że jesteś! @Lady_Zozol

    OdpowiedzUsuń
  3. mrrraśne . ♥ @JB_doomka97PL

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Szkoda ,że tak krótko. Ja zostałam jakoś tak w 2009 ,ale nie pamiętam dokładnie którego dnia. I to własnie mnie wkurza - nie pamiętać takiego ważnego dnia. No ale nic ,ważne że jestem z wami i was znam ! <3 #LovePolishBeliebers

    OdpowiedzUsuń
  5. 52 yrs old Physical Therapy Assistant Shane Siaskowski, hailing from Val Caron enjoys watching movies like Galician Caress (Of Clay) and Paintball. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a Ferrari 250 GT LWB California Spider. znajdz to

    OdpowiedzUsuń