czwartek, 29 grudnia 2011

3. i'm bored and i'm writing this

Tak zdecydowanie to ja dziś. Brak jakiejkolwiek weny, na jakiekolwiek opowiadanie. Nuda, to jest to i niestety muszę to lubić. Ale za to wymyśliłam co ubiorę na sylwestra, na który niestety przyjeżdżają goście. Więc będzie to taka granatowa bluzka, niestety Reserved jest taki miły i nie dał mi jej na stronę sklepu, szare rurki, które również kupiłam w Reserved i ich na stronie nie ma i jakieś balerinki, lub kremowe oksfordki, będą pasować ? Włosy zepnę w jakąś niesforną kitkę i już. Niby to będzie w moim domu, ale trzeba też jakoś wyglądacie, nie ? Tata kupił dziś petardy, ale oczywiście o zimnych ogniach dla mnie zapomniał, zresztą już widzę, jak napity będzie odpalał, te petardy. Sama już mam przed oczami całego tego sylwestra, którego i tak przesiedzę, przed komputerem, bo nie przyjedzie kuzynka i kuzyn, którzy znając życie będą na jakiejś imprezie u kumpli. Zresztą czy 19 letnia dziewczyna i 17 chłopak chcieli by zadawać się z głupią dwunastolatką, którzy zapewne będą myśleć, że jestem ' słitaśną fanką Justinka Bieberka ' ale to już może jakoś przejdzie, bo kuzynka nawet trochę lubi Justina. Ostatnio zaczęłam rozglądać się za tanim iPhonem 3gs, już dam rodzicom spokój z iPhonem 4. Ostatnio widziałam w Galerii z tatą jak byłam tegoż iPhona ( czyli 3gs ), za 1480 coś złoty, jeszcze taka w miarę cena. Dziś kuzynka i kuzyn z rodzicami i babcią do wujka, ale jakoś ten wyjazd jakiś dziwny, tak nagle i jeszcze wujek ten do Katowic pojechał, więc nie kumam. Babcia dziś przed tym wyjazdem dała mi pięćdziesiąt złoty, niby nie wiem po co, ale okey. Zostawię sobie je, na jakieś zakupy jak do Galerii przed zimowiskiem pojadę, po spodnie na narty. Kupię sobie jakąś bluzkę wtedy. Ogólnie, podsumowując jest okey. A tak, wspominałam, że jadę na zimowisko ? Wyjeżdżam 28-ego stycznia, a wracam no i tu właśnie nie wiem, bo niby rodzice mają mnie wziąć stamtąd i mam zostać w Zakopanym jeszcze kilka dni, ale dokładnie nie wiem. Wreszcie poznam mam nadzieję, jakieś fajne osoby, bo inaczej nie będzie fajnie.

+ dzięki za ponad 100 wyświetleń i 6 komentarzy. ♥  #muchlove

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz